devriesjes.reismee.nl

Laatste dag

Woensdag 20 juni Weer: Zonnig 25/30

Reisdoel: Ventura naar Wrightwood

Dit was de laatste nacht op een camping dat alle kampeerspullen kunnen worden opgeruimd en wat we niet meer gebruiken of nodig hebben laten we achter bij de dump of....... Heel gedoe om de tentjes netjes in hun zakje te proppen en de matjes goed oprollen moet echt allemaal weer terug in de grote koffer. Dit hoeft niet meer mee en dat is niet meer nodig weg ermee. De stoeltjes waar we bijna 4 weken plezier van hebben gehad staan netjes om de vuurkring met de hoesjes erbij, voor een liefhebber maar dat maken wij niet meer mee.

De rit van vandaag is niet zo lang dat we hopen bijtijds aan te komen bij Leo.

Mooie rit naar Wrightwood de laatste 5 mijls klimmen we langzaam aan omhoog passeren een bordje met 5000 feet aardig hoog alweer. He het bordje Wrightwood en ja waar woont Leo nu ?? Waar is zijn kroegje de nummers van de huizen staan hier vreemd en opeens waren we er alweer uit het dorpje terug dan het dorp weer in en bleek later roepen we alle vier tegelijk he de Inn. We draaien de parkeerplaats op en ja hoor moesten een trap op en daar zit de heer Leo van Kampen kregen een knuffel allemaal en ging achter koffie aan met wat lekkers erbij de bakker woont 3 deuren verder. Gezellig gebabbeld draait er een witte auto de parkeerplaats op en er stap en vrouw uit. Elly zus van Leo ook knuffelen en in het Snekers en Engels zitten praten. Kom zegt Leo ik breng julie naar jullie overnachtngs mogelijkheid een motelletje 2 blocks away. Leo had de airco al aangezet om te koelen. In het motel Canyon Creek Inn had hij 2 kamers gereserveerd 1 voor Elly en 1 voor ons. De heren gingen douchen en Hanny en Ik zijn op stap geweest in het grote (hmmm hmm ) dorp Wrightwood. Om 4 uur moesten we weer bij Leo zijn in zijn club voor een borreltje en dan zou Patty zijn vrouw er ook zijn. Patty kookt elke dag een maaltijd voor de club en vanaf 5 uur kan je aanschuiven voor een hapje eten. (gratis) voor de bezoekers van de club. Wij hebben heerlijk gegeten en Elly had nog een CD mee van een Sneker zanger

Hotze van Bekkum ??? ons niet bekent die werd er gedraaid en de locale bevolking vroeg zich af wat die zong leuk. Elly en Leo wou ons maar eten toe hebben dat Harry heeft nog een bak met hete kipwings gegeten.

Donderdag 21 juni Weer: Zonnig 25/30 gr

Reisdoel: Wrightwood naar Los Angels

Ja de vakantie zit er bijna op we vliegen vandaag weer terug naar ons home land Nederland. Blij mijn kinderen en kleinkinderen weer te zien en niet te vergeten de hond.

Ondanks dat we met zijn vieren in 1 kamer sliepen redelijk geslapen. Ook net zo als de hele vakantie vroeg wakker Leo stond om half zeven op de weg de koffers her in te pakken en de sjorbanden erom. Hebben we alles wel zei hij ik heb ruimte over ja we hebben echt alles mee maar handdoeken gingen niet mee terug en nog wat van die dingen die ruimte in beslag nemen. We gaan zo meteen naar Leo samen met Elly voor ontbijt bij de Grizle en dan vertrekken we rond half elf richting vliegveld in Los Angels moeten de auto rond 1 uur weer inleveren maar hoe druk is het op de weg???Volgens de tomtom anderhalf uur rijden naar Alamo en vandaar met de shuttel naar het vliegveld.

GJ & JJ

Lieve de Vriesjes ik heb genoten van jullie
vakantie verhalen, met bij behorende foto's ...

Ik wens jullie een goede reis/vlucht terug naar huis ...

Lieve Groeten vanuit Zwollywood ...

Tonneke

Sounds like you had a wonderful time at Leo's. Glad you had a chance to meet Elly. You will have such wonderful adventures to remember. Have a safe trip home!!!!

Yolanda

Och en dan is het al weer voorbij. Maar jullie komen thuis met prachtige herinneringen! Goede vlucht en tot gauw!

Grutnis út Fryslân

Ilse Eggens

jeee wat een mooie verhalen zeg en dan die foto's.. Wauw.
Ik krijg al helemaal de kriebels van. Nieuw zeeland zit nog zo fris in mijn geheugen en als ik dit lees wil ik ook wel weer op reis. Prachtige reis hebben jullie gehad. Kun je nog wel ff op na teren. Alleen ik miste jou op de foto elke keer.

Gr ilse Eggens