devriesjes.reismee.nl

San Fransisco

Zaterdag 16 juni Weer: Zonnig 30 gr

Reisdoel: San Francisco in

Vanmorgen heeft Leo koffie gezet op het stoepje voor ons motelkamer, smaakte goed want je we hadden alleen logies hier in dit motel. Ons eerste doel in San Francisco is het dorpje Sausalino aan de baai. Voor de Golden Gatebrug stijl naar beneden rijden en daar is Sausalino met zijn leuke winkeltjes. Heerlijk langs de baai gewandeld was hier druk met racefietsers en mensen met hondjes. Bij de Italiaan een cappuccino gedronken Leo en ik een sinemarol Harry en Hanny een croissantje konden we er weer even tegenaan. Leuke dingen gekocht en tegen 12en op weg naar Fishermans Warf. Gelukkig had de nuttige plaatsen van de tomtom ook het parkeerterrein Fishermans Warf erin staan maar blijft moeilijk met al die rijstroken om goed te rijden ogen voor achter en opzij, o jee welk rijstrook nu weer. Maar uiteindelijk de parkeergarage gevonden tegen over de pier 39. De auto op het 3 de dek gezet en op ons dooie akkertjes de pier op. Ook hier weer dollars laten rollen en wij zijn klaar met de souvenirs. Voor elk wat wils. Terug bij de auto overleg wat doen we nu??? Hotel??? Camping Nee hotel en we toetsen Pacifica in en de Best Western hij heeft ons netje voor de deur afgezet maar helaas deze was vol, de buurman had nog 1 kamer. He zegt Harry hier is een Holiday Inn hotel vragen we daar. Ja die had alleen suites a la 320 doller per nacht beetje joker. Bel wel even naar de buurman verder op bij het volgende stoplicht yess die hadden nog kamers meteen 2 voor ons vast gehouden want ze vliegen hier weg. Bij Hotel Pacifica Beach wou dat ziet er mooi uit. Niet 2 kamers naast elkaar maar in 2 verschillende gebouwen geeft niets als we maar lekker kunnen slapen. Wij kamer 210 en de andere in kamer 1205 onze kamer was nog niet klaar dat wij naar Harry en Hanny en yepp dezelfde kamers alleen hun hadden een balkon treft mooi kunnen ze roken. Ook hier struikel je als je binnen komt over een grote jaccuzi heerlijk voor vanavond als we van het strand komen.

Ja eerst het strand maar op wat een golven ze waren ook aan het surfen niet aan het zwemmen was te koud. Schoenen uit en pootje baaien o jee grote golf broek nat , nou ja die droogt wel weer. Liep tegen half zes wat doen we eerst terug naar hotel of eerst eten en dan terug naar het hotel werd het laatste de jaccuzi is zo uitnodigend. Bij de Hawaiiaanse BBQ gegeten heerlijke rijst zat erbij, eten we toch nog rijst in de vakantie. Terug bij het hotel jongens tot morgenvroeg 8.30 HMM ontbijt in de hal van het hotel. Koffie en een donut. Tot morgen.

maike

weer vol aandacht zitten lezen.auto op slot en de sleutels er nog in,ja dat is niet leuk maar het stort regende tenminste niet....hier wel! en dan kun je er nog wat van maken in een mooie omgeving. en we houden de fotos te goed,natuurlijk.
Geniet en eet lekker in deze grote stad maar straks weer op de camping wel opletten tijdens eten koken,hoor!
veel groetjes Maike

Eugenie

Hoi Grietje,

Wat een avonturen zeg. Prachtige foto's. Goh, dit is echt een supervakantie! Geniet nog maar even...
Enneh, gefeliciteerd met je pup, ik lees dat die is geboren. Darius is inmiddels ook weer papa geworden van een vijfling, 4 reuen en 1 teefje.
Tot gauw,
Eugenie