devriesjes.reismee.nl

Terugreis

Donderdag 21 juni Weer: Zonnig 30 gr

Reisdoel: Wrightwood naar Los Angles Airport

Heerlijk ontbijt gehad in de Grizzle Bear samen met Leo en Elly en na het ontbijt afscheid genomen van elkaar om onze reis te vervolgen naar de Airport in LA Kort tripje van 180 km maar de laatste 80 ging dwars door LA leve de tomtom. Dan weer 6 rijbanen dan weer eens 4 en soms 3 veel wisselingen van wegen, de tomtom heeft ons netjes gebracht naar de return rental cars. We werden bij het terugbrengpunt netjes gestuurt naar een plekje, ze liepen om de auto heen en klaar was het. Op naar de shuttlebus die ons naar het vliegveld brengt. We waren te vroeg mochten pas om 13.oo uur inchecken en het was nu 12.00 uur nou ja buiten op de stoep zitten wachten en onder tussen naar de mensen lijken die passeren. Inchecken ging vlot maar onze kampeerspullen koffer was te zwaar dat er moesten dingen uit vlug vlug je voelt je zo opgelaten dat her den der wat spullen in gestopt. Ja en werd nu goed bevonden om hem mee te nemen. He he dat is achter de rug nu naar de gate moesten naar gate 26 jee al douane voor de paspoorten. Op de roltrap naar boven en daar stond je gelijk voor de scans alle spullen erin. Een douanier zei tegen Hanny schoenen uit, ja maar ben op blote voeten niks mee te maken schoenen uit. Hanny liep op tenen naar de X ray handen boven het hoofd en ja zij mocht door lopen. Harry werd gefouilleerd hij had zijn ketting om met die schijfjes moest hij laten zien en kon door. Ik was aan de beurt handen boven je hoofd en de mannlijke douianier sluite het hekje en wachte op een vrouwlijke douianier. Werd gefouilleerd en ze vroeg mij mijn ketting af te doen hu ketting welke ketting heb alleen mijn gouden kettingkje met Spike eraan om. Nee die andere ketting en werd een beetje kribbig ik kijk haar vragend aan met wat wil je nu. Die andere ketting zegt ze en wijst tussen mijn borsten in. OOoo ik vertelde haar dat is geen ketting dat is een sierstukje van mijn bh en zit ook vast aan mij bh en liet het haar zien. Nou jamocht uiteindlijk doorlopen. Staat Leo met zijn handbagage koffertje bij de douanier ze hadden iets gevonden wat niet mee mocht. Mijn colesla dressing dat had hij met dat gedoe bij de incheckbalie vlug uit de koffer gehaalt om in de handbagage tedoen vergetend dat er geen vloeistoffen in mochten. Nou moesten we achter laten konden het wel meenemen maar dan moesten we weer terug naar de incheckbali onze koffers op laten halen wat een toestand nee dat is het ons niet waard. Hanny had nog lotion in de handbagage was ze ook kwijt. He eh eindlijke alles achter de rug en nu op weg naar de gate door de winkelstraatje tje 4 winkels en thats it meer was er niet en dat voor zo'n grote luchthaven geef mij Schiphol maar daar kun je naar hartelust winkelen. Om 16.20 borden en omdat het vliegtuig gnas vol was werd er per rijen afgeroepen om te borden. Mensen zijn vreemd wezens, ze woudenallemaal tegelijk naar binnen dat de hekje ging dicht en nu lieten 1 persoon elke kaar passeren. He eh we zitten in het vliegtuig een DC10 3 x 3 stoelen op rij met 2 gangpaden. Harry, Hanny en ik zaten op rij 40 en Leo op rij 39 nu 10.30 uur vliegen voor de boeg werd uiteindlijk 10 uren we landen om 12.32 op Nederlandse bodem.

Hier de koffers ophalen en dan naar de uitgang konden zo doorlopen bij de douane en ja hoor Marco stond te wachten bij de deur en Arie kwam aanlopen. Vanaf hier elk een kant opgegaan naar huis toe. De rondreis in Amerika zit er op. Heel wat gezien, 3500 mile gereden volgens het verhuurbedrijf.

De Vriesjes.

Reacties

Reacties

maike

welkom thuis maar wel met heel anders weer dan jullie gewend waren,nietwaar?
al heb je nu weer spike je eigen bed en spulletjes plus mooie verhalen.

groetjes Maike

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!