devriesjes.reismee.nl

Voorbereidingen

Gisteravond met zIjn viertjes naar het reisbureau geweest om het laatste termijn te betalen. Het reisbureau zou ook meteen het Esta formulier voor ons invullen, ze moeten wat doen voor hun geld !!. Dit Estaformulier is voor aanvragen digitale visum en ja hoor we zijn alle vier welkom in Amerika. Ook meteen de stoelen in het vliegtuig gereserveerd, helaas niet bij het raam. De stoelenrijen waren 3 - 4 - 3 maar gezellie met zijn 4tjes in de midden. Daarna met zijn viertjes heerlijk uit eten geweest bij de Lachende Koe in Sneek.

Harry en Hanny waren afgelopen zondag al wezen shoppen bij de Vrijbuiter moet wat ingeslagen worden voor ons kampeerreis. Tentjes, slaapzakken natuurlijk slaapmatjes wil tenslotte wel ergens op liggen etc. Wij gaan paasmaandag naar de Vrijbuiter om even tekoekeloeren hebben in eerste instantie niets nodig althans niet voor onze reis, zoek nog een klein tafeltje voor mee naar deagilgity wedstrijden. De bagage regels voor het vliegen zijn veranderend mag maar 1 stuks bagage p.p. van 23 kg meenemen. De kampeeruitrusting neemt nogal wat ruimte in beslag en hebben samen maar besloten om voor ons 4tjes 1 extra stuk bagage mee te nemen tegen betaling anders wordt het wel sumier met kleding. Begint nu wel te kriebelen het is nog 8 weekjes en dan yess gaan met die banaan.

Tot een volgende keer,

Bye Bye de Vier, de Vriesjes

Yolanda

Dat wordt lekker veel films kijken in het midden van het vliegtuig!

schagglin

super om zo van begin af aan jullie te volgen ook de voorbereidingen heerlijk dat wordt straks meegenieten