devriesjes.reismee.nl

Laatste maand voor vertrek

Zo hier zijn we dan weer morgen nog 4 weekjes en dan gaan we vliegen.

Laughing
De camping spullen bijelkaar gezocht en lijstjes aan het maken met niet te vergeten mee te nemen. Wat we niet hebben is daar wel te koop maar persoonlijke dingen wordt het wat ingewikkelder om daar aan te komen. Lijstjes: Kleding. Persoonlijke zorg. Campingspullen en wat nog te doen lijstje. De laatste is op dit moment de belangrijkste.
Surprised

Tentjes gecontroleerd is wat lullig als de bijv de haringen nog thuis liggen. Op het eerste gezicht zijn beide tentjes compleet. We moeten nog een grote sporttas zien te scoren om daar zoveel mogelijk de campingspullen in te doen. De tas kan in opgevouwen toestand wat makkelijker vervoerd worden dan een koffer. Het neemt nogal wat ruimte in beslag die koffers in de auto. We leven deze 4 weken vanuit de koffer/auto blijft spannend.

Op internet even gekeken naar onze eerste overnachting in Joshua Tree NP, de dessert noemen ze dit park,volgens mij kan gelijk de thermokleren aan 'snachts de campsite Cottonwood ligt op 3000 foot hoogte (1000 meter).

Undecided
Nou ja dat zijn zorgen voor later.

De volgende berichtgeving zal zijn een dag voor vertrek als we de tickets/bordingpass ophalen.

De devriesjes.

schagglin

wordt nu wel spannend zo n maand voor vertrek. alles goed nakijken. de dagen gaan nu heel erg snel.
leuk hoor..

Arie en Anneke

Ja jongens het schiet hard op, En maak je niet druk om een grote weekend tas, Hoe groot wil je hem hebben?
Even naar Sneek rijden en je kan hem daar ophalen!!!
De eerste nacht wordt zeker wat frisser dan onze eerste nacht in Vally of fire, dat was zweten geblazen! Ook wij tellen de dagen met jullie af, en gaan op afstand mee genieten.

Yolanda

Ik was er ooit in juni en toen reden we zo de sneeuw in! Misschien moet je nog een paar extra sokken breien. Het komt snel dichterbij. Voor je het weet zit je in het vliegtuig!

maike bosma

de 26 ste mei is het vertrek als ik het goed heb dat gaat nu echt wel opschieten! Ja,vooral de belangrijke dingen niet vergeten. Lijkt me geweldig om jullie te volgen ga het ook zeker doen. Jullie gaan met 1 auto? Met tentspullen is het altijd een aardige bult aan tassen wat je mee moet nemen. Succes met alles!

Hanny de Vries

Het word nu wel heel erg spannend ,de tijd voor vertrek komt snel dichterbij ! Als ik lees over de kou en sneeuw denk ik , dan de wintersport kleding ook maar mee op zomervakantie BRR HaHa. Nou ja oma's breiden hemtsje en broekje naar met dan nou??

Elly Matitawaer

Spannend... Lekker genieten, veel foto's maken.