devriesjes.reismee.nl

Dag voor vertrek.

Vanmorgen de E-tickets en voucher opgehaald en is het bijna zover. Het volgende verhaal is echt aan de overkant van de oceaan. De laatste dingen nog even doen, Spike weggebracht naar zijn logeeradres, Nuala was blij ons te zien die had echt zoiets van he die ken ik. Haar staart slingerde er bijna af zo kwisbelde ze, leuk dat ze je herkent. Haar alfa hond Katie kwam naast me op de bank zitten, had mij ingepikt en Nuala had het nakijken. Nu kan ik zien het roedel gebeuren leuk ze regelen het zelf wel. Spike was bedeesd met al die indrukken van een grom en een snauw maar ging lekker liggen in de keuken op de tegels lekker koel. Hij moet zich maar redden daar. Wij gaan heerlijk naar Amerika. Morgenvroeg vroeg 5.30 vertrekken we richting Schiphol moeten 6.50 inchecken 3 uur voor vertrek worden we nog een keer gecontroleerd en 9.50 te vliegen naar Los Angeles rechtstreeks dit keer en de vluchtduur is 11 uren. Zo nieuwsgierig wat voor soort auto we gaan toeren ja een SUV dat is bekent maar hoe ziet dat daar eruit???

Luitjes de volgend blog komt echt vanuit Amerika.

Tot dan.

Devriesjes.

Reacties

Reacties

GJ & JJ

Altijd ff slikken als je je beestje achter moet laten (mijnmening) maar zodra jullie terug zijn zal je wel weer blij zijn dat die om jullie heen loopt....

Maar eerst wens ik jullie alle 4 een fijne vakantie toe en pas op voor de beren, we zien jullie graag weer heel huids terug...

Goede vlucht allen..

Liefs GJ en JJ dikke tuut...

Yolanda

Wat jammer dat ik je niet gezien heb gisteren, maar ik was helemaal op. Bij deze wens ik jullie alsnog een fantastische reis!

Geniet van elke minuut, want de tijd vliegt voorbij. Ik kijk uit naar de eerste foto's op je blog.

Liefs,

Yolanda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!