devriesjes.reismee.nl

Van Kingman naar Flagstaff

Dinsdag 29 mei Weer> Zonnig 31 gr

Reisdoel: Historische route 66 en dan via Sedona naar Flagstaff

Gisteravond nee geen bbq maar kant en klare gebakken kip met rösti en jammie jammie koolsla en als toetje bak met verschillende soorten meloen. Na het eten heeft iedereen het zand er afgespoeld onder de heerlijke douches dat is altijd goed op de KOA campings. Nog even heerlijk gezeten maar het tijdverschil (jetlag) eiste zijn tol dus vroeg in de slaapzakjes. Vanmorgen was de zon er al vroeg bij en hij was al behoorlijk warm dus maar uit de veren en aan het ontbijt. Zowaar Leo heeft een broodje gegeten thuis wil dat nooit zo vroeg. Hierna begint het ritueel van tenten afbreken en inladen. Leo vroeg zich af waar hij de cd's had gelaten kon niets vinden en Harry keek in zijn auto en vond Leo zijn cd's in de bak die tussen de voorstoelen zit ra ra hoe komen Leo zijn cd's in Harry zijn auto. Hanny was ook aan het zoeken naar haar muziek van Pieter cd gevonden maar alleen het hoesje waar is cd??? Zorg voor later nu op weg naar de Historische route 66. Na een half uurtje rijden op een nieuw geasfalteerde weg Leo boven op de rem en roep hier zijn wij geweest met Arie en Anneke maar de Maserati staat er niet. Keren en terug rijden en jawel die mooie rode sportwagen kwam aanrijden. Heerlijk gesneupt buiten en binnen. Grietje heeft buitenthermometer gekocht en Harry zakhorloge met op de buitenkast het embleem route 66, Hanny een keykoord. Nu op weg naar Seligman leuk stadje waar de beroemde kapper Angel woonde en werkte. De kapperszaak is er nog maar het biljart is weg en zo ook de boeken met visite kaartjes. Dus heer Angel is niet meer onder ons. Was nu alleen nog maar een giftshop gewoon even lekker rond kijken wat voor spullen er allemaal te koop zijn voor elk wat wils. Was ondertussen 12 uur geworden en we kregen zin aan wat. Aangestoken bij een café hamburgers waren voortreffelijk we konden er weer tegen aan tot de volgende stop. Via Prescot kwamen we op de senic byway redrocks die ging via Sedona prachtig stadje waar vele kunstenaars wonen die in galerie's hun waren tonen.

Het was een prachtige route en waren 18.00 uur op de KOA camping in Flagstaff dit is een grote camping ze verzorgen ook ontbijt dus morgenvroeg achter de french toast en pan cakes aan.

Tot de volgende blog die zal even op zich laten wachten we staan de komende dagen op de campsite's in de parken.

De Devriesjes.

kirsten

Wauw... wat super allemaal zeg. Lekker blijven genieten daar en ik blijf jullie volgen.. leuk om te lezen allemaal.

Groetjes vanuit Sneek

Sylvia

wat super zeg en wat zullen jullie genieten.
Nog heel veel plezierrrr

Syl en Saar

schagg

zo te lezen vermaken jullie je buitengewoon goed :0
ga zo door geniet volop!!! xxx

Arie en Anneke

koolsla oooohhhh het water loopt ons in de mond! Zo te lezen gaat het prima daar, hebben jullie al een wandeling gemaakt? De Vriesjes geniet met volle teugen, we kijken alweer uit naar het volgende verhaal. PS Mevr. Harkema heeft de eerste serie al binnen de groeten van haar!